poniedziałek, 31 października 2016

Liebster blog award.



Zostałam nominowana przez Magdę z bloga My home rules do LIEBSTER AWARD - zabawy blogowej, która ma na celu blogerów i ich blogów. Bardzo mi miłe z tego powodu, dlatego postanowiłam wziąć udział w ty 'przedsięwzięciu".
Jeśli ktoś z Was nie słyszał o tym nic wcześniej (tak jak ja) to pozwoliłam sobie skopiować od Magdy kilka podpunktów, które sprawę wyjaśniają:

O co w tym chodzi?
·  nominację otrzymujemy od innego blogera, którego zdaniem zasługujemy na odkrycie i docenienie
·  po otrzymaniu tego wyróżnienia należy odpowiedzieć na 11 pytań osoby, która nas nominowała
·  następnie nominujemy osoby, których blogi są warte odwiedzenia
·  zadajemy 11 swoich pytań
·  nie można jednak nominować osoby, która nas nominowała
Czas bym podzieliła się z Wami odpowiedziami na pytania zadane przez Magdę:
1. Mój największy sukces to…
Nie wiem czy inni ludzie zaliczają to do sukcesów, ale ja tak... moim największym sukcesem jest mój Mąż, dzieci i odkrycie mojej pasji.


2. Jaki jest Twój ulubiony cytat?
"Małżeństwo to umowa na jeden dzień i trzeba ją odnawiać każdego ranka" - Grey's Anatomy


3. Jakie doświadczenie na zawsze zmieniło Twoje życie?
Wypadek samochodowy 13 lat temu... Myślę, że po wypadku bardziej zaczęłam doceniać moją rodzinę i życie, czerpać z niego więcej i cieszyć się każdym kolejnym dniem.


4. Film, który wzruszył Cię do łez?
Pamiętnik w reżyserii Nicka Cassavetesa - nie tylko wzruszył... pół filmu przepłakałam jak bóbr - i reaguję tak samo za każdym razem gdy go oglądam - nie ma piękniejszej definicji miłości - niż obraz pokazany w tym filmie.


5. Najważniejsze wartości w Twoim życiu to…
...rodzina, miłość, przyjaźń, zaufanie.


6. Jakiej rady udzieliłabyś osobie, która chce zacząć pisać bloga?
Spróbuj. Jeśli masz pasję i chciałabyś/chciałbyś podzielić się nią z innymi to prowadzenie bloga jest bardzo dobrym pomysłem.


7. Najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś w swoim życiu to…i czy się opłacało?
Chcąc odpowiedzieć na to pytanie zaczęłam się zastanawiać jaka rzecz rzeczywiście była najbardziej szalona, później zaczęłam mieć wątpliwości: to było szalone czy po prostu głupie! Nie mogłam się zdecydować i chciałam wypisać kilka rzeczy, a potem stwierdziłam, że skoro to blog publiczny, nieco się ograniczę i podam Wam najbardziej szaloną rzecz jaką zrobiłam w tym roku:
Podczas 30-stych urodzin męża kąpałam się w jeziorze w bieliźnie... Czy się opłacało - tak wspomnienia są fantastyczne. Nie wstydzę się żadnej szalonej rzeczy, którą zrobiłam - jednak nie wszystko musi ujrzeć światło dzienne ;) 


8. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w domu?
Ulubione chyba nie istnieje, lubię nasz cały dom... lubię narożnik, na którym siedzimy i oglądamy bajki, strefę jadalnianą, gdy siedzimy i czymś się zajadamy, lubię pokój dzieciaków, w którym ja sama mogę choć przez chwile ponownie być małą dziewczynką i bawić się lego, bez opamiętania ;) lubię łóżko w sypialni, gdy w niedziele rano dzieciaki skaczą po moim mężu, lubię moja mini kuchnie, gdy podczas imprez robimy drinki, i  nawet łazienkę, w której nie obowiązuje strefa prywatności ;) a latem lubię gdy wygrzewamy się na balkonie.


9. Jakie są Twoje najlepsze cechy charakteru?
Optymizm, kreatywność, empatia, wyrozumiałość, wrażliwość, dążenie do celu.


10. Słucham z przyjemnością…
IRY - uwielbienie od dobrych 12 lat :)

11. Jakie książki znajdują się w Twojej biblioteczce?
W mojej biblioteczce można znaleźć dużo różnych książek - ze względu na to, że w zaproszeniach ślubnych zrobiliśmy z mężem zapisek, by zamiast kwiatów goście przynieśli książkę - stąd ta różnorodność... Są poradniki, książki kucharskie, biografie, albumy, powieści, wojenne,  romansidła i kryminały - te ostatnie czytam najchętniej.

Do Liebster Award nominuję:

Moje 11 pytań:
1. Co w blogowaniu sprawia Ci największą radość?
2. Co w blogowaniu najbardziej Cię drażni?
3. Czy są jakieś tematy, o które chciałabyś rozszerzyć swój blog?
4. Jakie cechy charakteru cenisz u innych?
5. Czy jest jakaś rzecz, którą chciałabyś w sobie zmienić? 
6. Co lubisz w sobie najbardziej?
7. Twoje marzenie, którego jeszcze nie zrealizowałaś?
8. Gdybyś wygrała milion, co byś zrobiła z tymi pieniędzmi?
9. Gdzie i z kim chciałabyś spędzić najbliższy urlop?
10. Ulubione wspomnienie?
11. Jak będzie wyglądało Twoje życie za 5 lat?

Jeśli ktoś z moich czytelników ma ochotę - możecie odpowiedzieć na pytania w komentarzu :)

Pozdrawiam serdecznie

23 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozwolę sobie też odpowiedzieć u Ciebie:)

      1. Co w blogowaniu sprawia Ci największą radość? Relacje z innymi blogującymi i tymi, którzy mnie czytają:)
      2. Co w blogowaniu najbardziej Cię drażni? O tym napisałam osobny post:)
      3. Czy są jakieś tematy, o które chciałabyś rozszerzyć swój blog? Nie. Piszę o tym co chcę:)
      4. Jakie cechy charakteru cenisz u innych? M.in. lojalność.
      5. Czy jest jakaś rzecz, którą chciałabyś w sobie zmienić? Oddałabym komuś moje żylaki:)))
      6. Co lubisz w sobie najbardziej? Poczucie humoru:)
      7. Twoje marzenie, którego jeszcze nie zrealizowałaś? Własna pracownia.
      8. Gdybyś wygrała milion, co byś zrobiła z tymi pieniędzmi? W nic nie gram, więc szanse są zerowe;)
      9. Gdzie i z kim chciałabyś spędzić najbliższy urlop? Z Rodzinką w PL:)
      10. Ulubione wspomnienie? Dużo mam takich.
      11. Jak będzie wyglądało Twoje życie za 5 lat? Tego nie wie nikt:)))

      Dziękuję za zabawę:)

      Usuń
    2. Szybko i na temat :) Mam podobne marzenie :)
      Dodatkowo dowiedziałam się o Tobie czegoś jeszcze - jesteś konkretna babka :) Żylaków nie oddawaj - warto to zoperować :)

      Usuń
    3. Już o tym myslalam, ale zbyt wiele mam wątpliwości - typu czy później można od razu lecieć samolotem lub jeździć rowerem, bo wolałabym to zrobić w PL. No a do tego kwestia urlopu (bo u mnie nie ma płatnego chorobowego ani pół dnia:( i kwestia ceny za taki zabieg...
      Dlatego jak na razie temat zawieszony w próżni;)

      Usuń
    4. Jeśli chodzi o lot samolotem, postaram się dowiedzieć :) Jazda rowerem - raczej kiepsko, bo przez miesiąc może boleć noga (każda robią oddzielnie). W Polsce prywatnie taka przyjemność to koszt 350-500zł - po można od razu iść do pracy, choć to pewnie zależne od tego gdzie pracujesz... Tyle udało mi się dowiedzieć :)

      Usuń
    5. Dziękuję za informacje i troskę:) Może jeszcze raz przemyślę temat i poszukam jakiegoś dobrego specjalisty:)

      Usuń
    6. Przemyśl, bo czasem ten problem się odkłada na bok, a to jednak poważna sprawa.

      Usuń
  2. Dziękuję za odpowiedzi, czytałam z przyjemnością. Pomysł z książkami zamiast z kwiatami na ślubie genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się :) Pomysł bardzo praktyczny, tym bardziej że większość książek trafiona i przydatna :)

      Usuń
    2. Faktycznie to dobry pomysł! Choć ja ostatnio zaczełam żałować że nie wybrałam jako formy tego drobnego podarunku - kuponu z Totolotka :D

      Usuń
    3. Powiem Ci, że jeśli chodzi o kupony, to nie znam pary młodej, która by się mocno wzbogaciła ;)

      Usuń
  3. Serdecznie gratuluje nominacji. Nie wiedziałam, że takie coś istnieje.
    Pozdrawiam ciepło i życzę jeszcze raz wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie miałam pojęcia do momentu aż zostałam nominowana :)

      Usuń
  4. O wow, dziękuję za nominację i gratuluję Tobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za nominację!! ;) Już prędziutko lecę odpowiedzieć na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kąpiel w jeziorze w bieliźnie? ;) pytanie jaka to była bielizna, nie żebym była jakoś specjalnie ciekawa, ale pod tym względem można ocenić skalę "szaloności" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Zastanawiałam się czy o tym wspomnieć, ale zrezygnowałam - napiszę Ci tylko, że w skali szaloności - jeśli bierzemy pod uwagę kąpiel w jeziorze w bieliźnie, będzie to 7 ;)

      Usuń
  7. Bardzo mi miło lepiej Ciebie poznać :) Dziękuję za nominację, odpiszę komentarzu tutaj, myślę, że jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja do LBA byłam za to nominowana już kilka razy, dlatego odpowiem Tobie w komentarzach. Miło się czyta Twoje odpowiedzi i widać po nich, że rodzina na prawdę jest dla Ciebie bardzo ważna :)

    1. Co w blogowaniu sprawia Ci największą radość? - że motywuje mnie tworzenia i działania, a nie tylko do planowania w głowie.
    2. Co w blogowaniu najbardziej Cię drażni? - w sumie nie wiem... możliwe, że to, że trzeba w nie wkładać sporo czasu, którego ostatnio mi brakuje. Ale też ja się zawsze skubię z każdym postem. A - i nie lubię "zaznacz, że nie jesteś robotem".
    3. Czy są jakieś tematy, o które chciałabyś rozszerzyć swój blog? - myślę, że domowy styl życia jest na prawdę szeroki, czy to o dzieciach, wnętrzach, przepisach kulinarnych czy szyciu - wszystko się łączy. Jedynie się zastawiam o pisaninie o spacerach, czy ogólnie o Anglii lub urbanistyce. Coś tam o tym zawsze jednak wspominam.
    4. Jakie cechy charakteru cenisz u innych? - poczucie humory, wyrozumiałość, tolerancję, uprzejmość.
    5. Czy jest jakaś rzecz, którą chciałabyś w sobie zmienić? - ograniczyć słowa "chyba", "może", "nie wiem".
    6. Co lubisz w sobie najbardziej? - jestem bardzo samokrytyczna wiec raczej nic, ale gdy się bardziej zastawiłam, to lubię to, że mam dużo pomysłów. Za to moi bliscy tego nie lubią. haha.
    7. Twoje marzenie, którego jeszcze nie zrealizowałaś? - nie mam wciąż wymarzonej pracy.
    8. Gdybyś wygrała milion, co byś zrobiła z tymi pieniędzmi? - może część bym rozdała, część sobie zaoszczędziła, a może wybudowałabym w Polsce dom :)
    9. Gdzie i z kim chciałabyś spędzić najbliższy urlop? - z mężem i córką w Polsce w górach.
    10. Ulubione wspomnienie? - nie mam ulubionych wspomnień. To zależy od sytuacji o czym rozmyślam.
    11. Jak będzie wyglądało Twoje życie za 5 lat? - będę miała dwójkę dzieci, a może już nawet trójkę, mieszkanie w Polsce, pracę i kredyt (haha)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Marzenia mam podobne :) Więcej niż dwoje? :) Podziwiam :)

      Usuń