niedziela, 29 kwietnia 2018

Miarka dla dzieci.

Jeden wpis na miesiąc to słaby wynik, więc muszę się bardziej przyłożyć do pracy - myślę, że od maja będzie szło mi zdecydowanie sprawnie.
Na szczęście nie przyszłam dziś z pustymi rękoma... :)
Chciałam Wam pokazać szybkie DIY - miarkę do pokoju dziecięcego.

Potrzebne będą:
- deska - u mnie ponad dwumetrowa,
- lakierobejca,
- czarna farba
- metrówka
- rzepy montażowe, 
- taśma papierowa,
- linijak,
- pędzelek

Zaczęłam od delikatnego przeszlifowania deski, następnie ją wyczyściłam i pomalowałam lakierobejcą. 
Kolejnym krokiem było ustawienie jej w miejscu docelowym i zaznaczenie miary początkowej - u mnie 20 cm. (przy okazji przyjrzałam się bardziej tej listwie przypodłogowej i stwierdziłam, że będzie szpecić cały mój projekt...).

Następnie przy pomocy taśmy papierowej zaznaczyłam punkty co dziesięć centymetrów i namalowałam linie czarną farbą.




Pod koniec zajęłam się namalowaniem cyferek, nie chciałam, żeby było ich na desce zbyt dużo, dlatego podałam wartości co 20 cm.

Ze względu na paskudną listwę przypodłogową, pomyślałam, że dla mojego "pnia" zrobię trawę, z której będzie wyrastać. Deskę przymocowałam do ściany, za pomocą trzech rzepów montażowych.





Moi modele się spisali ;)
 


Pozdrawiam serdecznie i udanej majówki :)



18 komentarzy:

  1. Super pomysł i fajni modele, a miny młodej - bezcenne.:) Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie - tak jak już się ich namówi - to pozują jak mogą ;)

      Usuń
  2. Wyszło super, a na dzieciaczki nie mogę się napatrzeć, są tak naturalni i na luzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      O tak, jak mają dobry dzień, a raczej humor to potrafią zaszaleć przed obiektywem :)

      Usuń
  3. Z grzywka 120 :D Super pomysł i efekt. Jaka to lakierobejca?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda - jakie włosy są ważne :D
      Lakierobejca, altax kolor palisander :)

      Usuń
  4. Szybkie i fajne DIY. Pozdrawiam majowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szybko i fajnie:) Drewno zawsze się obroni;)
    Modele rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak nie dość, że obroni to jeszcze drewno to zawsze dobry pomysł ;)

      Usuń
  6. Super pomysł z tą miarką, a dzieciaki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta miarka, taka by mi się przydała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajny pomysł - muszę o podobnej pomyśleć dla mojej małej :)

    OdpowiedzUsuń